دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

تداوم بارش‌های پراکنده در خراسان رضوی (۱۵ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۵۴۹۳
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
تداوم بارش‌های پراکنده در خراسان رضوی (۱۵ اسفند ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی از جنوب استان، بارش‌های پراکنده از امروز، سه شنبه تا فردا در مناطق مختلف ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سارا حکمی اظهار داشت: این بارش‌ها در مناطق جنوبی با شدت بیشتری است به طوری که احتمال وقوع سیلاب و روان آب در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: از ظهر فردا با خروج سامانه بارشی از استان، وضعیت جوی در بیشتر نقاط پایدار خواهد شد و روند تدریجی افزایش دما در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: وزش باد نیز یکی دیگر از پدیده‌های غالب در استان است که در مناطق مستعد همراه با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

حکمی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، کاخک با منفی سه و صالح آباد با ۱۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی یک تا ۱۱ درجه را به ثبت رسانده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->